woensdag 26 december 2012

Wake up the happines, come on y'all, it's christmas time.

Het is nu de avond van tweede kerstdag, wat dus ook betekent dat de kerstdagen er weer op zitten. Weer een jaar wachten tot de gezellige kerstsferen.. Wat ik erg jammer vind, want ik vind kerst één van de leukste dingen van het jaar.
Gister ben ik bij de familie van mijn vaders kant geweest, dat was heel gezellig. Vandaag gingen we met de kant van mijn moeder. We gingen koffie drinken bij mijn ene tante & oom, gourmetten bij mijn andere tante, en het toetje was bij ons. Ik vond beide dagen heel gezellig! 
Gisteravond mocht ik trouwens de cadeautjes uitpakken die onder de kerstboom lagen. 
Als je wil zien wat ik gekregen heb, klik dan even op read more!
Wij doen eigenlijk altijd met kerst wel wat cadeautjes, iedereen koopt wat voor elkaar.
Ik ben wel heel blij met de dingen die ik heb gekregen:
















Een lekkere warme sjaal, schuifjes voor in m'n haar, drie paar oorbellen en een 'waardebon'.
Eerst moest ik mijn zanglessen voor een deel zelf betalen, dat hoeft nu niet meer. Dat komt me eerlijk gezegd ook wel goed uit, want ik spaar voor een spiegelreflexcamera, en dat kost nogal wat dus nu kan ik meer geld per maand sparen.

Ik heb net ook even aan mijn zus gevraagd of ze even wat foto's van mij wou maken, het was toen wel donker dus de foto's zijn niet zo heel mooi gelukt, maar ik wou graag even laten zien wat ik aanhad bij kerst (natuurlijk wel even voor de kerstboom).
De foto's zijn trouwens gemaakt met de camera van mijn vader.

Jurk - H&M | Jasje - Van een vriendin | Legging - ? | Laarzen -
Schuurman Schoenen | Horloge - Kruidvat |
Armbandjes - ? | Ketting - Tisento | Oorbellen  Hema


























Nu kijk ik lekker home alone 2 op de bank, eindelijk even rust. Ik vind kerst altijd heel leuk, alleen krijg ik altijd daarna zo'n gevoel van: 'jeetje ik heb veel te veel gegeten..' Maar ach, met kerst mag alles :).
Ik hoop dat jullie ook een leuke kerst hebben gehad!
Lots of love,
Danique.

Shake up christmas - Train

1 opmerking:

  1. Leuke en mooie outfit!! En super leuk die sjaal die je hebt gekregen, ik hoouuu van die kleur!

    BeantwoordenVerwijderen