donderdag 27 december 2012

Get your feelings that you don't wanna fight, you better run for your life.

Ik had vorige week zelf een WTJ (wreck this journal) besteld, maar daar ben ik niet zo enthousiast over. Ik hou van tekenen, maar ik heb het niet zo met specifieke opdrachten, dat je precies moet doen wat er staat. Misschien dat ik ooit nog een keer echt met mijn WTJ bezig ga, maar nu niet. Dus toen dacht ik, ik moet toch een portfolio maken als ik naar de kunstschool wil, dus dan kan ik beter meer 'vrij' gaan tekenen. Ik heb vorige week twee sketchbooken gekregen van mijn ouders, dus daar ga ik nu druk in bezig.
Hier de foto van wat ik heb gekocht als 'beginnetje' (de foto is met mijn mobiel gemaakt vandaar de slechte kwaliteit):

Sketchbooken A5 - Boekenvoordeel (2 voor €4,99) | Waterverf - Hema (€2,-) |
Fineliners - Hema (15 voor €4,-) | Gum - Blz (€1,- ?) | 2 Potloden 2H -
 Blz (€0,90 per stuk) | Clips om bladzijden bij elkaar te houden - Hema (€1,-)




















Ik probeer deze vakantie zo veel mogelijk tekeningen te maken, maar m'n vakantie zit aardig vol, dus ik zal m'n best doen. Ik heb er trouwens twee omdat ik eentje wil gebruiken voor tekeningen enzo, en de andere is een boekje voor 2013. Alles wat ik in het komende jaar ga doen, van bioscoopkaartjes tot treinkaartjes komen daar in. Het word een soort herinneringsboekje.
Morgen post ik de eerste tekening uit mijn sketchbook, want morgen heb ik de hele dag tijd om er mee bezig te zijn, en dat ga ik ook zeker doen!

Lots of love,
Danique

Cowboy Casanova - Carrie Underwood

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een wtj maar ik vind het best leuk! Ik doe het vooral als ik me verveel, ik maak er gewoon mijn eigen opdracht je van. Ik ben benieuwd naar je tekeningen! Succes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely blog.

    http://n-julie.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen