vrijdag 28 december 2012

Cause you had a bad day, you're taking one down, you sing a sad song just to turn it around.

Vandaag was en is een heerlijk rustig dagje. Lekker de hele dag in mijn pyjama zitten op de bank. Het enige wat minder is, is dat mijn ouders vanochtend naar Berlijn zijn gegaan. Nu ben ik dit weekend alleen thuis met mijn zus, wat ook wel heel leuk is. Gewoon doen wat je wil enzo. Zondagavond komen ze gelukkig weer terug dus zo lang is het niet. Ze gaan wel vaker weekendjes weg, of zelfs een week, maar vind het op dit moment niet zo heel leuk dat ze weg zijn.
Ik had gisteren gezegd dat ik vandaag een tekening zou laten zien uit mijn sketchbook. Ik ben nog niet zo heel lang bezig met tekenen, dus ik ben nog lang niet zo goed als alle meiden van Girlscene. Maar het gaat er ook vooral om dat ik het leuk vind! Ik heb ook nog maar één tekening in mijn sketchbook staan, ik ben er ook best lang mee bezig geweest. Ik ben wel blij met het resultaat, en ik wil graag beter worden!

Klik op read more om mijn tekening te zien.



















Ik heb het alleen met potlood gedaan, omdat ik bang ben dat ik met de fineliner de tekening verpest.
Misschien ga ik dat nog wel een keertje doen maar het is niet echt nodig ofzo. Ook wou ik de waaier nog inkleuren met waterverf, maar weet niet zeker. Het haar is ook niet echt realistisch, maar ik ga daar nog veel op oefenen! Nouja ik hoop dat ik deze vakantie nog veel tijd heb om meer tekeningen te maken, dan post ik ze vanzelf wel! De foto is niet van erg goede kwaliteit, dat komt omdat mijn vader zijn camera mee heeft genomen naar Berlijn.

Lots of love,
Danique

Bad day - Daniel Powter

1 opmerking:

  1. Mooie tekening! Ik vind de ogen mooi gelukt, ik vind dat je al goed kan tekenen hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen