zaterdag 29 december 2012

Wake me up inside, call my name and save me from the dark.

Donderdag kreeg ik een nieuw boekje van h&m binnen, en natuurlijk ging ik er meteen in kijken. Ik vind het nog steeds gek, het is net winter en nu komt er al een folder van de lente binnen. Achja kan ik me mooi vroeg voorbereiden op het warme weer. Ik heb even alles uitgezocht wat ik mooi vind, en daar op Polyvore een collage van gemaakt. Ik ga nog niks kopen, daar wacht ik nog wel even mee. Eerst de winter overleven haha (:.
Hier de collage van Polyvore:


H&M spring 2013


Zoals je ziet hou ik veel van lichtblauw, en legergroen. Ik vind de collectie echt superleuk! Eerst vond ik bijna nooit wat leuks op de h&m site, maar sinds ik meer met een eigen stijl bezig ben, zie ik steeds meer leuke dingen. Ik ga volgende week zondag winkelen in Almere omdat ik graag naar de nieuwe Primark wil. Maar ik weet niet of ik meer winter of lente kleding ga kopen, ik zie wel.

Zijn jullie al bij de nieuwe Primark in Almere geweest?

Lots of love,
Danique

Bring me to life - Evanescence

2 opmerkingen:

  1. Prachtige items! vooral de groene jas!
    Ik volg je, volg je terug?

    liefs Gea,

    www.glamview.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen