maandag 31 december 2012

Baby you're a firework, come on let your colours burst.

Hee lieve mensen!
Sorry dat ik gister niks heb gepost, ik had er geen tijd voor..
Maar het is nu de laatste avond van 2012, nog maar een paar uurtjes te gaan en dan is het alweer 2013. Sjongejonge wat is de tijd snel gegaan zeg, vorig jaar lijkt zo kort geleden..
Ik ben zaterdagavond uitgeweest met lieve vriendinnetjes van mij, en het was superleuk! Polska en Yellow Claw traden op, ook al heb ik er blauwe plekken aan over gehouden (we stonden helemaal vooraan bij t podium en werden er helemaal tegen aangedrukt), was het toch superleuk! We zijn tot 4 uur gebleven, en ik sliep bij een vriendin van mij want die woonde er 5 minuutjes vandaan.
Gisteren ben ik met mijn zus en mijn tante naar de bioscoop geweest (ja alweer), naar So Undercover, met Miley Cyrus in de hoofdrol. Wat was dat een leuke film zeg!



Vandaag ben ik naar een ander vriendinnetje van mij gegaan, en we hebben wat foto's gemaakt! Ik zal er wat laten zien!






















We hadden op haar kast een wit laken gehangen, daardoor word de foto toch iets 'echter' haha :)
Nouja ik ga weer naar mijn familie toe lekker oliebollen eten!

Ik wens jullie een gelukkig en gezond, en vooral een heel geweldig 2013!

Lots of love,
Danique.

Firework - Katy Perry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten