maandag 24 december 2012

Being alone at christmas doesn't have to be a bad thing.

Nu ik lekker twee weken vakantie heb, heb ik mooi zat tijd om dingen te doen waar ik anders geen tijd voor heb. Dus ook elke dag posten op m'n blog haha :)
Ik moest vandaag werken (bij de c&a), en daarna zou ik met een vriendin naar Serious Request gaan omdat het in Enschede is dit jaar, en dat is mooi dichtbij. Maar ik hoorde van iedereen, ja je kunt beter niet gaan het is superdruk en je staat 30 meter van het glazen huis af. Dus toen had ik me bedacht en ga ik dus niet vanavond. Ik vind het wel heel jammer dat ik dus niet geweest ben, maar ik had ook echt alleen vanavond tijd om er heen te gaan. Nu ga ik in plaats van naar het glazen huis, met diezelfde vriendin naar de bios. Naar de film 'alles is familie'. Ze zeggen dat dat echt een superleuke film is, en ik wou hem vanaf het begin dat hij in de bioscoop kwam al zien, dus dat kan nu mooi. Ik ben ook niet teveel geld kwijt omdat ik bij de kruidvat een bioscoopbon kreeg, das dus mooi voordelig naar de bios gaan :).


Hmmm, als ik zo onder de kerstboom kijk ben ik echt benieuwd wat er allemaal in die pakjes zitten. Ik vind kerst trouwens echt het leukste feest van allemaal, lekker gezellig met de hele familie gourmetten en overal kaarsjes en iedereen kleed zich mooi aan. Ik ben sowieso meer van de winter dan de zomer, ik weet ik ben een van de weinigen. Maar ik hou niet zo van die hitte in de zomer, ik zit liever op de bank onder een deken een filmpje te kijken met warme chocolademelk, dan dat ik buiten lig te zonnen. In de winter vind ik kleding ook veel leuker, omdat ik dan veel meer kan combineren en er veel meer dingen zijn die ik leuk vind. Ik hoop trouwens wel dat het vannacht nog even gaat sneeuwen ofzo, anders krijg ik morgen en woensdag niet echt zo'n 'kerstgevoel'..
Nouja morgen probeer ik weer even een bericht te posten als ik tijd heb!
Lots of love,
Danique.

Hier nog even wat plaatjes ter inspiratie van kerst:



















Being alone at christmas - Miss Montreal

2 opmerkingen:

  1. Ik vind kerst ook een heeerlijke tijd!
    Ik wil je alleen een tipje geven, als je gfc op je blog zet kunnen mensen je gaan volgen :) Dat moet je doen via instellingen, indeling, gadget toevoegen. Succes met je blog en fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik zal het even doen, ik moet nog even kijken hoe alles precies werkt ;p Dankjewel jij ook een hele fijne vakantie!;L xxx

      Verwijderen