zondag 23 december 2012

I'm just a girl, with a dream that got the best of me.

Mijn eerste post op mijn blog!
Ik keek altijd op girlscene, en daardoor keek ik vaak op blogs van anderen.
Toen leek het me heel leuk om er zelf één te gaan beginnen, waar ik mijn inspiratie op kwijt kan.
Dus vandaar dat ik nu een blog ben begonnen, ik moet nog wel even kijjken hoe alles precies werkt maar dat komt goed! Ik ben nu druk bezig om een header te maken, om mijn blog er een beetje mooi uit te laten zien.
Nou genoeg gekletst, nu even wat over mezelf:
Ik ben Danique, 16 jaar en ik woon in Overrijssel. 
Mijn hobby's zijjn; shoppen, tekenen, zingen en eigenlijk alles wat maar een beetje creatief is.
Mijn blog gaat ook vooral over mijn hobby's en natuurlijk ook een beetje over mijzelf.
Ik post gewoon altijd in het Nederlands omdat dat gewoon makkelijker is, en ik dat gewoon fijner vind.
En ook probeer ik zo vaak mogelijk te bloggen, maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe druk ik het heb.

Ik hoop dat jullie een beetje geïnteresseerd raken en mijn blog gaan volgen!
Lots of love,
Danique.














I'm just a girl - Miley Cyrus


2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar je blog!
    Misschien is het handig om je achtergrond aan te passen, aangezien het zo heel lastig is om je tekst te lezen door die vogels. Een kleine tip! :)

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haaj, oke leuk dat je een reactie plaatst, ik zak ook zeker op jou blog gaan kijken en je gaan volgen. Bedankt voor de tip ik zal het snel veranderen, morgen heb ik geen tijd maar ik doe het zo snel mogelijk! Ik moet nog heel veel veranderen maar dat komt nog allemaal:)
      xx Danique

      Verwijderen